Heldag i Norrköping

Vilken dag!
Igår bestämde mamma att överraska mig genom att vi skulle till Norrköping idag, såna verraskningar gillar jag!:D Så idag ringde klockan vid 9 och min första tanke va "SNOZE", när jag vaknade till lite kom jag på att vi skulle iväg till Norrköping och blev sjukt pigg!  Men såklart ska det strula med bussar, dock inte snön den här gången. Busschauffören lurade mamma på 63 spänn vilket inte är okej! Sen när vi väl kom till Linkping fick vi vänta en halvtimme, sen fick vi reda på att tåget va inställt på grund av lokfel, så vi fick halvspringa bort till en ersättningsbuss som tog 45 min istället för 25, lagom roligt! Väl framme åt vi kinamat och sen väntades shopping! Tänkte lägga ut bilder imorgon på mina inköp, om nu kameran vill sammarbeta!

När jag provade skor vred jag till axeln på något konstigt vänster så nu har jag ont som bara den, inte bara i axeln utan ner till bröstet, i överarmen och ner till skulderbladet, GO CORNELIA!

Ne nu ska jag lägga mig och sova tänkte jag, imorgon ska jag prova den nya ansiktsmasken som luktar mintchoklad och bubbelgumsskrubben på läpparna! Muuuuums.
Jag tror jag kommer äta upp ansiktsmasken istället (a) ;D
leakd

Kisses, C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0