Ny dag - nya tag?! :)

Blir alltid lika glad när jag kollar statestiken på bloggen.  :)
Även fast jag inte skrivit på sjukt länge så hänger ni kvar, gullungar.

Idag står plugg och träning på schemat!
Ska skriva en novell på svenskan vilket är ganska roligt när man väl kommer igång tycker jag:)
Vid femtiden drar jag och Madde oss till gymmet och tränar slut på oss helt totalt - hej träningsvärk! :)

Juste, nu skriver jag det i bloggen också så jag inte har en chans att fuska!
Nästa vecka kör jag igång med viktväktarna!
I släkten har vi en liten tävling om just viktnedgång, så nu ska jag också komma igång! :D
Peppa, peppa, peppa!

Nu är det dags för novellen, :)

kisses C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0