Uppdatering - äntligen?

Ett stycke dåligt samvete hoppade in i kroppen på mig så jag va tvungen att ta en kik på bloggen.
Jag har fullt upp med skola på vardagarna och på helgerna försöker jag ha så kul som möjligt för att orka nästa vecka. Med andra ord är min vardag ganska stressig!;D Vad ska man göra för att "ha tid" med allt egentligen? Det behvös mer!

Sen sist ni hörde från mig har väl ganska mycket hänt egentligen, dock inget jag tror är viktigt eller intressant för er att läsa om, haha!:)

Min början på lovet spenderades i alla fall med min älskling! Vilken energi man kan få av att bara träffa en person, det har jag aldrig tänkt på förut. Jag är i alla fall lycklig och det känns skönt, sen finns det ju dom så kallade vännerna i mitt liv som vill göra allt för att göra livet surt för mig och förstöra mellan mig och Mattias. Try, try säger jag bara.

Jag har blivit rödhårig på riktigt också, för er som inte sett det :)
Tänkte för första gången på jag vet inte hur länge, sminka mig imorgon och fixa håret. Får se om det knäpps några kort! :D

Ett väldigt sammanfattande inlägg men jag ska försöka bli bättre, i alla fall nu under lovet, (a)

 

Kissses C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0