Andra avenyn

Jag måste nog säga att jag underskattat andra avenyn.
Dock är det väl ganska bra att jag haft några avsnitt att kolla igen nu när jag är sjuk. Det är en serie som verkligen fångar in tittarna och jag har lust att hoppa in och skrika gör si och gör så till vissa personer! 
   Idag har jag återigen bara legat ner och inte orkat göra nånting. Jag och mamma tittade på en film, tror den hette flickvänner från förr eller liknande. Faktiskt ganska bra film det med, en typisk Corneliafilm! Efter det så har jag bara legat i min säng med datorn och haft AndraAvenynmaraton, men nu är det bara två avsnitt kvar och jag är ifatt. Vad ska jag nu göra imorgon ifall jag mår lika dåligt?:O Jag får väl helt enkelt hitta ett nytt program som finns på webben att kolla på :)



Min kropp skriker efter umgänge, motion, frisk luft och ett normalt liv. Det känns som jag snart kommer ha liggsår på hela kroppen, den ömmar otroligt mycket. Jag är rastlös och vill inte ligga still längre, jag vill inte vara hemma. Vem sa att livet var lätt?
   Nästa helg har iallfall älsklingen permis och kommer hem hit! Då löser sig nog det mesta och Cornelia blir back in buissnes!

Måste även tillägga att jag blir riktigt glad när jag ser den här bilden på Roxana i Andra Avenyn.

roxxy


Kommentarer
Postat av: emma

hon är så sjukt vacker, på ett udda sätt

2010-01-24 @ 11:44:47
URL: http://alifestory.devote.se
Postat av: Maya Melissa

känns som att jag är ensam i världen om att inte se det :)

2010-01-24 @ 18:04:19
URL: http://mayamelissa.blogg.se/
Postat av: Maya Melissa

Nej men jag kanske ska börja:)

2010-01-25 @ 10:32:05
URL: http://mayamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0