Det känns att vardagen är i full gång.

Hej sötnosar!

Idag mår min kropp typ bajs. För få sovtimmar sätter sina spår och det är ett måste att få in vardagsrutinerna igen! Har klippt Jacky idag, det blev bra och hon blev nöjd villket är det viktigaste - då är jag nöjd! Fick även träffa Milansötnosen som jag inte träffat på länge, riktigt roligt :) För övrigt åker jag buss-är i skolan-åkker buss-äter-pluggar-äter-sover det ända jag gör nu känns det som, haha! Har gjort färdigt en uppgift som ska in på fredag vilket känns riktigt skönt och så har jag börjat plugga till ett prov, dock är det imorgon och jag fick reda på det idag. Jag vet vad Cornelia gör halv sju på bussen imorgon iallafall! 
   Är verkligen i behov av fredag då Mattias kommer upp till mig och myser igen, mumma på det va! :)
   Nu ska jag se på en godnattsaga - paradise hotel.

Sov gott gullisar, pussss

Kommentarer
Postat av: Emma

haha kan väl inte påstå att det var så mysigt med banan i håret! men det blev mjukare, fast luktade väldigt .. bananigt :P

2010-01-13 @ 22:54:02
URL: http://alifestory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0