Hos Jacky :)

Hej läsare, det va ett tag sen jag skrev nu men det är fullt upp :)
I helgen va älsklingen här, riktigt trevligt och mysigt, igår röck han in i lumpen vilket känns sådär.. Riktigt jobbigt att säga hejdå´, iofs är det väl det varje gång men nu är det värre eftersom jag inte vet när jag får träffa honom nästa gång. Vi kollade på en film om hur det är att vara i lumpen och fyfan säger jag bara, jag skulle iallafall aldrig palla! Får hålla tummarna för att det går bra för honom :)
 Igår hade vi permanentprov i skolan och min faster var gullig och ställde upp på att vara min modell. Det gick väl sådär med rullningen för håret var "glasigt" alltså väldigt svårformat och halvträligt. Min lärare skulle prova och sa att det va svårt och det känns skönt att en som jobbat som frisör så länge säger det, haha! Resultatet blev iallafall kanon! Lockarna blev jämna och grymt fina, wiho!:)
 Nu ligger jag i Jackys soffa och har sjukt många tankar i huvudet. Milan är för go alltså! Förut välte han ner allt som stog på fönsterbrädet och det inkluderade en blomma så mattan blev full med jord. Han gick då och hämtade dammsugaren utan att han blev tillsagd att göra det och började dammsuga. Jag blev så himla chockad att jag va tvungen att filma sötungen, bara två år! Sen säger han " uss" och putar med läpparna hela tiden, gud vad jag saknat den killen alltså! ;D

Jag ska nog åka och handla med mamma sen och sen sova. Imorgon blir det skola igen och sen ungdomsmottagningen :)

corneliablomma

Kommentarer
Postat av: emmaa

ungdomsmottagningen är obehagligt! : ) haha

2010-01-20 @ 22:32:58
URL: http://alifestory.devote.se
Postat av: emma

ja ^.^

det tror jag med :) Jag har fått höra det med, men vet inte jag ^^

2010-01-23 @ 02:04:36
URL: http://alifestory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0