Jag jublar, verkligen!

Usch fy och blä!
Idag drar skolan igång igen, jippi, känner mig så himla opepp så det är inte klokt. Hade hantverksorientering (som jag även säger "frisör" till. Så nu vet det till någon annan gång :) ) och det gick verkligen inte bra! Som tur är säger vår lärare att det inte är lätt att klippa hela huvudet med uniform, som det så fint heter. Tur att det är lättare att klippa människor än dom där dockorna säger jag bara, fy för dom!

Nu ska jag iallafall inte klaga mer och äta lite, mamma har gjort god mat och det doftar i hela huset, mmmm! Sen ska jag skriva rent en svenskauppgift och göra färdigt naturkunskapen, rolig kväll! (Y)

Blev ett kort inlägg, har ingenting att skriva om, haha!

Sov gott alla, för det tänker jag göra och det är tidigt för en gång skull! :)

corneliablomma


Kommentarer
Postat av: Emma

aa okej :) jag har paul mitchell superskinny serum, det är ju jättebra, men det känns som det inte direkt tränger in i håret. du har inget tips på en bra inpackning? :)Puss

2010-01-11 @ 21:39:37
URL: http://alifestory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0