Usch för söndagar!

Idag är det söndag...igen. Vad relaterar Cornelia söndagar till? Jo, plugg! Och det är just vad som står på schemat idag, blä. Imorgon börjar även skolan och jag är inte alls sugen, hur vore det med bara frisör och inga andra tråkiga lektioner som matte, svenska, engelska, naturkunskap osv. Men nu ska jag inte vara en negativ tråktjej, inte alls kul att läsa om sånt :)
   Jag ska fixa mammas naglar idag också, och hon ska noppa mina ögonbryn. I högstadiet hade jag jättefina ögonbryn och noppade dom varje dag, dom var alltid fint formade och inte ett ända hårstrå syntes. Vart tar all tid och ork vägen?! Tänkte också göra en rejäl skönhetskur idag och få lite energi nu till skolan. 
 
I min skönhetskur ingår:
- Kroppsskrubbning
- raka benen
- fila fötterna
- hårinpacking
- skrubba ansiktet
- ansiktsmask
- Solning ( om man hinner vilket jag ska försöka idag!)
- insmörjning av hela kroppen!

Nu måste jag sätta fart så det blir någon solning ikväll!

corneliablomma


Kommentarer
Postat av: Emma

har du nå bra tips för torrt hår?

2010-01-10 @ 14:33:47
URL: http://alifestory.devote.se
Postat av: fanny jansson

du att det där lät riktigt skönt! En hel dag till att bara ta hand om sig själv. Det är super mysigt. ;)

Kul att du tyckte om armbanden föresten!

Glöm inte att länka min blogg och tävlingen bara. Stora kramar ifrån mig! :D <3

2010-02-02 @ 22:24:38
URL: http://fannyjanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0