Utvärdering av mitt 2009!

* Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förut?
Jag slet som ett djur i skolan och kom in på frisör!
Jag har gjort väldigt mycket jag aldrig gjort förut. Jag blev även mer självsäker och vågade ta mer diskussioner, argumentera och säga ifrån.

* Dog någon i din närhet?
Nej, som tur är!

* Vilka länder besökte du?
Jag höll mig inom Sverige, om man inte kan räkna Skåne som ett land?;D(a)

* Vilket datum från 2009 kommer du minnas, och varför?
17 Maj - Ett år närmare 18!
9 Juni - Nian middagen och 9A's dans till Poker Face!
10 Juni - Sommarlovet var äntligen här!
1 Juli - Fick beskedet att jag kom in på frisör på stranden i Varamon, hur underbart va inte det? :')
18 Augusti - Första dagen på frisör!
16 November - MVG på klipprov
23 November - Tog svinsprutan och blev riktigt sjuk!
28 November - Äntligen blev Mattias min.
24 December - En underbar julafton!
31 November - Nytt år och lämna det gamla bakom sig!



* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady gaga - Bad romance
Higher - Erik Grönwall
Medina - sagoland
Eye of the tiger - survivor
Fields of gold - Eva Cassidy
Love is my drug - John Me

* Blev du kär under 2009?
YES!

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade hemma med släkten och familjen, på kvällen myste jag med familen.

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor.

* Hur höll du dig från att bli galen?
Det gjorde jag aldrig! ;D

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Helt klart Mattias! <3
Måste även säga HV1FR!

* Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga:)

* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Jonna fick lilla Devin :)

* Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Kärlek året ut! Ny dator och kamera skulle inte heller vara fel! :)

* Vad var din största framgång 2009?
Att börja frisör!

* Största misstaget?
Har gjort många misstag..

* Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag ha varit ganska mycket sjuk, mycket på grund av stress och den där jävla sprutan!

* Bästa köpet?
Frisörverktygen!

* Vad spenderade du mest pengar på?
Hår, nagel och sminkprodukter!

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
Beskedet om frisör och Mattias <3

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, jag hade en väldigt dålig start på 2009, när sommarlovet började vände det och jag kände mig äntligen fri! Sen har det pendlat väldigt mycket men det slutade riktigt bra! :)

* Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mig själv, prioriterat och sparat pengar!

* Vad önskar du att du gjort mindre?
Tjaffsat med nära och kära <3

* Hur tillbringade du julen?
Först gick jag och systerklappjakt som vi gjort sen vi var små, vi åt julfrukost tillsammans hela familjen och började fixa oss för att åka till farmor där vi skulle äta julmat med släkten. Sen åkte vi hem och öppnade alla paket och jag va riktigt glad! :) Tror även vi satte på en film efter paketöppningen och åt godis.

* Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ja ni, LEGGINS!

* Vad fick dig att må bra?
HV1FR, Mattias, vänner <3

* Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen på någon kändis har jag nog aldrig varit! ;D

Vem saknade du?
Mina försvunna vänner, vart är ni?:(<3

Kopiera listan och "utvärdera" 2009 du med!


corneliablomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0