Seglar förbi

Det är just vad dagarna gör - seglar förbi.

Idag blev det lite jobb och lite cash, det gillas :) Sen har jag umgås med Isabelle hela dagen och vad har vi gjort? Ärligt talat har vi inte gjort något vettigt, haha! Suttit och snackat, busat lite med Milan och det är VÄLDIGT synd att jag inte har någon överföringskabel till mobilen. Vi va i lekparken förut och Milan snurrade på någon lustig grej och sen skulle han gå och ojojoj vad det bar iväg åt alla möjliga håll, ett gott skratt förlänger livet ellerhur? Jag som har sån skadeglädje också (inte bra jag vet, men visst är det kul så länge ingen slår sig?) skrattade så jag höll på att ramla ihop.

Nu ska jag spela ett spel som jag är helt såld på, haha!

Juste, dom bloggarna jag kollar dagligen blir knappt uppdaterad, undra om det är fler som jag som har mycket att göra, eller är det bara idétorka må tro? Anyway sov gott!:)

c iaao :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0