Vart tog ni vägen?:(

Har varit ute och träffat Anastazija någon timme nu, så skönt att ha en vän man kan prata om allt med, verkligen allt. Ett plus är även att vi känt varandra sen sexårs, Barndomsvän :*

Nu ligger jag här i min säng och är irriterad för att jag inte kan vara hos min baby :( Saknar han så det gör ont.. Men på onsdag får jag äntligen träffa honom och alla andra i glada gänget igen! :D
Att komma dit är som att komma till en helt annan värld, man lever som i en slags bubbla där det inte är något skitsnack om allt och alla och man kan vara den man är, alla är sociala och trevliga och hälsar varje gång man går förbi varandra, mys!:)

Nu är det sovdags för mig för imorgon ska jag och Anastazija ligga och plaska i poolen heeeeela dagen lång

godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0