vilket väder!

Här i Motala har det varit regn åska och muller hela dagen, eller så lång tid jag har varit vaken iaf ;D Idag va tanken att jag skulle gå upp vid tio eftersom jag la mig tolv, men icke, jag vaknade istället 14:00!!!! Usch vad dåligt jag har mått idag kan jag lova, hujja. Jag och mamma har iaf varit och handlat lite idag och imorgon är tanken att åka till Norrköping, men orkar man det? Vi får se.

Blir ingen historia om mina tre veckor idag heller, mitt finger vill inte bli bra :(
För er som inte vet så har jag klämt mig i en bildörr i lördags natt, vi åkte in till akuten i Karlskrona och röntgade osv, vi kom tillbaka till Ronneby klockan 6 på morgonen igen med fingrarna väl inpackade med tejp och någon strumpa. vid 10 va det jobb, dock blev det inte så för mig.. När jag satte mig upp mådde jag riktigt illa och hade så fruktansvärt ont så jag bara satt och grät. Så jag fick strosa runt i Ronneby och prata med alla andra som fick arbeta i värmen, det va ganska okej det också :)

Nu ska jag försöka hjälpa mamma med maten :) Äntligen hemmagjord mat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0