15 juni

15 juni och solen skiner, detta är underbart. Dock måste jag städa hela rummet idag som jag lovat pappa så vi får väl se hur mycket sol det blir :)


Igår träffade jag först Issa och vi satt och snackade, helt plötsligt säger
Issa: Jag är sugen på något!
Jag: Jaha, vadå?
Issa: Jag vet inte!
Jag: haha okej, jobbigt
Issa: VITLÖKSBRÖD!!! Kom Cornelia så köper vi vitlöksbröd!
Issa i ett nötskal!

På kvällen åkte jag till efterlängtade Anna och där va även Gabbe, efter ett tag kom Michelle och vi drog hem till Jennifer som kom hem från syrien, fuskigt att vissa ska vara så bruna tycker jag! :(

Har även fixat naglarna, och bra måste jag ha gjort det för flera har frågat vart jag har fixat dom, sånt är kul:)
Detta för att kunna sluta bita på naglarna, på första bilden ser ni hur hemska och nerbitna mina naglar faktiskt är.
Dock hade jag kunnat spara lite på dom, normalt brukar alla vara som pekfingrets nagel :P

ewacsxz
Före

rfcESV
Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0