After sun

lkA

Såhär ser flaskan ut, tror dom bytt förpackning på produkten för jag hittade ingen bild på den så istället fick jag
fixa en bild själv, funkar det med!
  Ser dock hur tjocka mina fingrar ser ut och hur utsliten jag verkligen är!
Nog om det!

Denna produkten After Sun Spray - Soothes skin kan jag verkligen rekommendera! Jag har använt den i många år och det finns ingen after sun som har fått mig att känna mig så fräsh och fin som denna. Dessutom luktar den riktigt gott och är somrig, och det är ju bara ett plus.
På produkten står det Lindrar omedelbart och tillför fukt. I agree, huden mår verkligen bra efter en användning av den och man är len som en babystjärt sen! :D Dock lägger sig inte det röda på en gång, men vilken after sun har sån dundereffekt?:)

Nu ska jag snygga till pappa lite i håret, det växer som ogräs!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack! :) Den är köpt på H&M! :)

2010-06-03 @ 21:35:18
URL: http://sojjfii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0