Bloggar

Sitter och kikar i olika bloggar, ett tecken på att jag har för mycket att göra nu är att jag går in i folks bloggar hela tiden och hoppas på att få läsa ett nytt inlägg. Men tyvärr så är det tomt med uppdateringar nu i mina favoritbloggar :(

Jag kollade nyss på klockan och inser att tiden verkligen har rusat iväg idag! Ska försöka få pappa på bild imorgon så ni kan se hur håret blev, kanske rent av ska göra ett kollage med alla jag klippt/färgat, fixat på något sett och lägga ut i bloggen, skulle det va intressant?:)

Nu ska jag borsta tänderna, kan bara meddela att jag fortfarande luktar gott efter after sun:en och ändå är det fem och en halv timme sen jag smörjde in mig:)

Sov gott sötnosar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0