Första juni!

Nu sitter man här igen och funderar på dagen och vilken dag det har varit!

I skolan hade vi bokprat och det va inte så stort som jag trodde och det gick bra, lucky me. Imorgon och på torsdag ska vi bara kolla film på engelskan, dock har vi ju det där förbannade matteprovet, hade genomgång av cosinus(?) idag och fattade ingenting, bra jobbat där! (Y) Han sa ju iaf att jag skulle få G i slutbetyg så då får man hoppas han håller sitt ord även om provet går åt helvete..

Idag slutade jag vid tjugo i två så jag va hemma vid halv fyra, riktigt skönt! Fick veta att jag kommer få VG i data vilket också är nice, powerpointprovet gick ganska skit, dock hade vi bara två lektioner om powerpoint, jag får skylla på det!;D När jag kom hem mötte jag upp Madde på stan och hängde med henne till frisören, hon skulle bleka utväxten och det är alltid kul att komma ut och titta hur andra jobbar:) Jag har iaf fått inspiration och tips :)

Nu har jag bara tagit det lugnt med mamma, kollade på förra veckans talang och jag måste säga att Moa är grym! Ska försöka mig på att lägga ut ett klipp så ni som inte följer talang kan se :)

Nu ska jag göra färdgt bilduppgifterna - it sucks. Haha jag är sämst på att teckna.

Ciiiao♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0