Skärpning Cornelia!

Ja, det är väldigt mycket jag måste skärpa mig med nu!
♦ Blogga bättre
♦ Sluta bita på naglarna
♦ Ut och gå
♦ Reda ut mitt liv - framförallt!
Önskar att Emma bodde här så man får lite motivation till motion. En perfekt promenad och danskompis!

I söndags provuppsatte vi som sagt upp hår inför ett bröllop som äger rum den 19 Juni. Det gick kanonbra och dom var riktigt nöjda :) Det är alltid kul, jag och Johanna blev även bjudna på en riktigt god pastasallad, mums!

Igår va hela HV1FR bjudna till vår lärare - som ska sluta till sommaren, för att äta och bara mysa i allmänhet. Det serverades kinoa (?) sallad med kyckling och någon jättestark sås, men gott va det:D Efter det så ställde vi upp hennes tre hästar och myste med dom och efter det så red vi lite, kanonmysig dag! När jag kom hem va jag barnvakt till elva så när jag kom hem va jag skapligt trött, haha.

Idag har jag också varit barnvakt, efter att jag hämtade dom på dagis lekte jag och Issa med dom i en lekpark här i närheten och det uppskattades av dom små vildingarna.

Imorgon är det SISTA dagen i skolan, I love it! Och då är det bara att skriva utvärdering av alla kurser och lämna in material och sen slutar vi efter lunch, får se om jag är lite barnvakt imorgon med :)

Nu är jag allför trött för att skriva mer, tänkte borsta tänderna och kolla färdigt på FJORTON SUGER har älskar den filmen sen första gången jag såg den, haha! :D

sov gott, ciiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0