Sommar, sommar, sommar

Jag kan inte må bättre för tillfället!

Idag hade vi bara svenska, engelska och matte. Eller, ja:P
Engelska: Film
Svenska: Fem minuter sen fick vi som va klara gå
Matte: Matteprov, och det gick åt fanders.
Egentligen hade vi även gympa, men jag kände att vänta två och en halv timme för att åka och bada? Nae, då åker jag hem istället :)

Sen jag kom hem har jag legat i solen och bara njutit, har även hunnit med en fia med knuff med lilla mami, då blev hon glad! Hatar det där spelet för jag förlorar alltid men vad gör man inte för att göra sin mamma glad ibland? Nu ska jag åter igen gå ut i solen och steka lite för om en timme blir det en dusch och dags att fixa iordning mig för att åka ner till Varamon för att äta mat med mamma, pappa och deras brukare, riktigt nice! :D

Slänger in en bild på härliga varamon för er som inte varit där, hoppas ni har det lika bra som jag har det nu!:)
 varaaamon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0