28 Mars

Idag firar jag och Mattias 4 månader, dock på olika håll! :(
Det är sjukt vad tiden går fort, i alla fall när man blickar tillbaka Just nu går tiden sjukt långsamt, inte fått träffa min underbaring på två veckor och det dröjer ytterligare två (om vi har tur och permis ligger inlagt) innan vi träffas igen. Snabbspolarnapp borde det absolut finnas i livet, eller vad säger ni? :)

Igår gick våra gäster vid ett ungefär och jag somnade direkt när dom hade gått. Att veta att jag inte ska till skolan på tre veckor gör att min kropp avstressar sig så jag blir enormt trött och utmattad. Nu hoppas jag jag har sovit tillräckligt i helgen, tolv timmar båda nätterna, så jag är pigg till min APU som börjar imorgon :)

Slänger upp bild på naglarna och piercingen som togs i fredags:)

s

Lite dålig bild men det är turkosglittriga tippar:)

sf

Nu ska jag spela lite på king.com och mysa med massa musik och ansiktsmask! :D


Kisses, C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0