Här igen

Nu sitter jag här igen och undrar vad som är så intressant med mitt liv och vad ni vill läsa om, och kommer inte på nånting!

Skolan har börjat och det är förjävligt. Längtar bara till praktiken och påsklovet, och sen kommer sommarlovet! Det kommer bli så underbart.
- Ingen skola.
- Ettan färdig!
- Ska börja tvåan och ha kundpass efter lovet.
- sol och bad
- framförallt: umgås med mina efterlängtade vänner!!

Har ingen tid kvar känns det som :( Usch, mår dåligt för det, men ni är långt ifrån bortglömda. Tänker dagligen på att jag vill ha mer tid så jag skulle kunna träffa er på!
   Och min släkt! Det va hur länge sen som helst jag träffade min släkt. Och jag saknar speciellt Anna med familj, hästarna, landet och friheten!

vilket onödigt inlägg, haha!
Nu ska jag kolla om andra avenyn kommit upp på svt play redan nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0