A long time

Nu har jag varit borta från bloggen under en lång tid och man kan summera dom här dagarna med en mening - dom värsta dagarna i mitt liv.

Det finns så mycket jag egentligen vill berätta om för att skriva av mig, men inget gnäll!

Livet börjar ordna upp sig skta men säkert igen, iallafall en del saker..

Snart ska jag och Madde ner på stan en snabbis, hon sminkar sig just nu, och uträtta lite ärenden.

Får se när jag skriver i bloggen igen, först och främst måste livet ordna till sig! och snart är det sommarlov, MYCKET efterlängtat <3

Ciiao <3

Kommentarer
Postat av: Georgsine

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-28 @ 11:09:46
URL: http://georgsine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0