galen helg

Hej läsare! :D

Jag har inte hunnit med bloggen nu i helgen - jag har haft rktigt kul!
Det har varit sjukt underbart, bara få glömma alla tråkigheter och leva livet.

Det började i fredags då det va fest i linköping, först på dagen va vi lediga så hela dagen ägnades åt att peppa inför kvällen.
Jag mötte Hanna och Johanna vid fem i Linköping och vi gick till mcdonalds för att äta och invänta Bella, tanken var att dra till hamnfestivalen från början. När vi satt på donken började det ösregna, åska och sedan hagla, mindre kul. Så vi blev kvar där i två timmar. Johanna åkte till Tom för att klippa Jocke och vi drog vidare till Hamnfestivalen och där va det mindre kul, vart va allt folk? Helgens diss blir hamnfestivalen. Det var planerat för folk över arton och ja, inget kul alls för oss så vi drog oss hem till Tom vi också och där började festen. Vi dansade, pratade och hade allmänt kul under tiden. Vid elva tiden ringde Jocke taxi för vi skulle möta hans bror någonstans och när vi kommer ut så står en svart limo för åtta personer och väntar på oss, det va fina grejer ni! Så där satt vi och åkte genom Linköping med limon - snacka om festligt! När vi kommer fram visare det sig att alla ska dra så vi hängde efter och kom ner till stan. Killarna gick efter ett tag in på Platå och vi som inte fyllt arton än drog till Hakipi tror jag det hette där jag fick en ny kompis, Farred. Haha, gullig va han. Efter en liten stund på Hakipi gick vi ner till Resecentrum och träffade Marcus som även skjutsade oss till stan sen igen, tack :) Vi halvtvå åkte vi hem till Bella och sov där, myyys.

Igår va det dags igen, denna gång i Björsäter, mellan Åtvidaberg och Linköping för fest. Johannas bror hämtade oss på rese och sen gick det fort, haha, så himla härligt. Hög musik, skön bil och trevligt umgänge. Det blev inget drickande för min och Bellas del så vi satt mest och snackade, trevligt det med. :) Vid tolv blev vi hämtade och åkte vidare hem till Bella där även Hanna sov, på vägen hem for tankarna åt alla möjliga håll och kanter och jag upptäckte att jag borde ta vissa jobbiga beslut ganska så snart.. Mindre kul, som tur är finns mina fina tjejer där för mig <3

Och ja, så är vi redan på sista dagen i veckan? Tiden går allt för fort när man har kul. Lördagskvällen skulle jag vilja ha tillbaka och frysa tiden, det va längesen jag hade så himla kul!

wef

Avslutar med en nytagen bild på mig, måste säga att camen på min dator är himlans bra! Doc funkar den inte på msn? Någon som vet hur man fixar det eller vad man ska göra?



Kommentarer
Postat av: johanna

älskad helg! vill frysa tiden på fredagen<3333

2010-05-30 @ 21:28:57
Postat av: Cornelia

Svar till Johanna: Underbar helg! <3 Jo, jag med, helt underbar dag!

2010-05-31 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0