Härlig statestik, det gillar vi!

Nu är jag hemkommen från skolan!
Slutade egentligen halv tio - efter nationella men jag strosade runt lite på stan i Linköping först :)
Och självklart fick lite grejer hänga med hem:

Sex olika hårprodukter + silkesdroppar
Nya clips
Försenad present till mamma

Jag funderar på att skriva om prudukten och ge den ett eget omdömme ifall det är något ni vill testa :)

dfhcnb

csxfbcv                   fvb
Produkter från Golwell                  Övriga
 
Jag är supernöjd!

Ett stort plus va att när jag skulle ta ut pengar va jag helt inställd på att jag skulle ha 550 kvar på kortet, men efter uttag av 200 hade jag 900 kvar, det är niiiice! :) Så går det när man tror man är pank vissa månader och glömmer kolla om man har fått studiebidraget, :D(Y)

Nationella provet i matte gick sådär, eller just då kändes det bra men när man får höra hur alla andra har räknat ut saker och ting blir jag lite fundersam! Men ett G tror och hoppas jag iaf på - då är jag nöjd!

Om en timme går bussen tillbaka till Linköping där jag ska träffa min baby en stund innan han åker hem till sig, glad tjej!

Nu ska jag fixa lite, ha det toppen så får vi se ifall det blir något mer skrivande idag!:)

Kommentarer
Postat av: emma

vart hittar man silkesdropparna o va kostar de? =)

2010-05-13 @ 10:10:27
URL: http://mymilkshake.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0