Piggelin?

Nu har jag varit iväg och klippt Maria, toppade igenom håret och tjänade hundra kronor, det är inte illa!:)
Alla pengar jag får när jag klipper ska jag börja spara nu, för att sedan kunna köpa en trimmer, det tycker jag är bra tänkt av mig! :D

Glömde ju berätta om hur det gick på utvecklingssamtalet och föräldrakvällen! Utvecklingssamtalet gick bra, och jag ligger bra till i alla ämnen :) Dock är frånvaron lite för hög men det blir väl lätt så när man är utsliten :(
Föräldrakvällen gick super! Stressigt och riktigt kul! Mamma blev som sagt skitsnygg i håret och hennes nya frisyr gör att det ser ännu bättre ut, jag lovar er bilder till kvällen!

Har tömt massa bilder från mobilen nu, och lagt över ny musik, äntligen!
Så jag bjuder på en bild! För er som missat att jag blivit rödhårig :)

dhf

Nu ska jag göra ett reklamblad och plugga på till ett prov imorgon, får se om jag skriver mer ikväll :)

Puss godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0