Tid!

Nej, det har jag inte för mycket av.
Nu är varenda dag fullspäckad med plugg och aktiviteter med skolan, när ska jag hinna umgås? Får ta det på sommarlovet till alla er som udrar!:)

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal, får se om ni får veta några smaskiga detaljer efter;D Vid halv sex ska vi ha en så kallad Föräldrakväll i skolan, då kan vi ta med oss föräldrar, syskon eller närmsta vänner för att göra valfri grej, ex klippa, färga, slinga, färga fransar, hårbottenmassage+inpacking osv. Mamma och pappa stannar kvar efter skolan imorgon så vi åker väl in till Linköping och äter något gott :) Sen ska jag bleka upp lite partier på mamma och sedan lägga i rött, på pappa ska ja göra hårbottenmassage :)

Alla nationella prov i engelska är nu gjora också, muntliga vet jag att jag iaf inte fick under G, skriftliga och läsförståelsen gick okej men hördelen gick åt helvete, haha jaja, ska bli intressant att se resultatet sen! Nu är det bara matten kvar, eller bara och bara, det jag fasar mest för.

Nu ska jag ta och sova, kramar och kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0