500

Såg precis att det här blir mitt femhundrade inlägg. Dagen slutade bra ändå! Så fort jag kom ut från skolan släppte mitt dåliga humör och jag blev glad igen, underbart!:)

Vi åkte vidare och tittade på mitt kusinbarn Emilia. :) Två och en halv vecka ett riktigt charmtroll! Då blev världen ljus igen, för kan man annat än att le när man tittar på de små sötnosarna?

 

Glömde nämna att jag blev sminkad förut, av en stylist. Blev väl ganska vardagligt och ganska mycket för "min smak" men fint :) Skulle aldrig klara av att synas i tv, kan tänka mig att de har så mycket smink jämt. Kunde inte ta mig i ansiktet för det kändes så pudrigt så det tvättades bort så fort jag kom innanför dörren. Beror nog på att jag nästan aldrig sminkar mig med foundation? Tjejen som sminkade mig va jätteduktig och fick jättebra betyg!:)

Nu ska jag lägga mig och titta på ett eller två avsnitt av Paradise Hotel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0