Behappy

Den här dagen har börjat riktigt bra!:) För det mesta iaf.

Vaknade upp och hade sån fruktansvärd värk i örat och bestämde mig för att ta ut det andra hålet också. Örat va näst intill dubbelt så tjockt av svullnaden, inte konstigt att det värkte. Så nu har jag inget hål i överörat längre.. Fick ta ut det jag haft i ett halvår också, känns inte alls så kul :( Men nu gör det inte alls lika ont och det är jag glad för :)

Sen blev det frukost till dagens våra bästa år med mamma, mysigt måste jag säga. Efter det åkte vi och köpte present till Lilleman som fyller 3 år idag. Tiden går fort och så stor han blivit, helt sjukt :) Lägger in en gammal bild bara för det! 

GRATTIS MILAN!


Vi åkte också ut till Mblommor och köpte lite grejer som ska bli en gravdekoration sen, har laggt upp det så jag skulle vilja ha det sen får vi väl se om mamma går med på det, haha! Kommer bild:)

Ska börja fixa mig och äta innan jag går bort till Milan och Jacky, så jag kan motstå godsakerna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0