Bradag!!

Jag är så positiv idag och har varit på bra humör hela dagen! Helt galet underbart! :)

Milans kalas va allt annat än lugnt kan jag nog säga, men mycket trevligt!:)
Alla barn verkade nöjda och jag motstod alla frestelser, även fast det va chokladtårta och snickerskakor. Det är värt en klapp på huvudet tycker jag allt, haha! :D

Åkte vidare till faster och hon blev lite snygg i håret, wonderful!:) 
Det gör mig också glad - istället för närmare 3 mil så är det nu bara en kvarts gångväg till min faster vilket innebär ännu mer och bättre tillfällen att ses!:)

 Blev ännu mer glad nu, Madde skrev precis att hon skulle på Mia Törnbloms föreläsning. Så nu hoppas jag att jag också kan gå på en. Den kvinnan inspirerar mig verkligen så det skulle vara jätteroligt!:)

Eh ja, väldigt positiv ja!
Men nu ska jag faktiskt lägga mig ner, dricka vatten och kolla på paradisehotel!:)


Mia Törnblom, så söt! Jag ska skriva om hennes böcker så kanske ni också blir inspirerade till att läsa!:)

Kommentarer
Postat av: Motherhood

Nice security code. Does it work?

2011-01-17 @ 16:10:23
URL: http://motherhood.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0