Come on and be a good girl.

Idag mår jag mycket bättre!:)

Stannade hemma från skolan idag, känner att det är bäst så för psyket.. Vägrar att gå in i väggen igen och jag känner att det är påväg åt det hållet olyckligtvis nog :(

Så idag har jag tagot det lungt, gjort lite uppgifter från boken självkänsla nu! och tittat på tv :)
Snart kommer mami hem och då ska vi åka och sola, ska blir riktigt skönt!

Hahah, jag va tvungen att publicera den här bilden!
Igår fixade v i som sagt håret i skolan, jag hade jättetuperat och uppsatt baktill, skitsnyggt verkligen! Synd att varken camen eller kameran fungerade igår..
Så idag när jag vakna såg jag ut såhär, elchock? Haha jovisst! :D Och jag har inte gjort nånting åt mitt utseende idag, bara plockat ögonbrynen lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0