Godmorgon

Vaknade för några minuter sen, underbart att sova tio timmar om nätterna!
Idag blir det en dag hemma, vad ska man hitta på? Får hoppas att någon är hemma som man kan åka till!:)

Kollade nyss igenom mina kommentarer och det är en del frågor som jag inte har svarat på, jag ber om ursäkt för det! Så jag publicerar alla frågor på samma gång i ett inlägg, förmodligen idag:)

Kan också säga att mina naglar har suttit i 6 dagar nu utan att ens lossna lite grann, så att jag inte kan ha konstmaterial är bullshit! Varför säga en sån sak när det inte stämmer? För att materialet suger antar jag så man måste komma på något annat fel?  Anyway, detta bevisar bara att ni inte kan vara ärliga med det ni gör, tråkigt!:)

Nu kallar duschen, tjiiiing


Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: okaj nice:) jodå det är bara bra här också:) kram

2010-11-19 @ 11:39:18
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0