Godmorgongodmorgon

Jag verkligen älskar fredagsmorgonar och det kommer förmodligen bli min favoritmorgon ett bra tag framöver, varför är ännu hemligt. Kanske kan övslöja vad jag håller på med i helgen för er nyfikna? Eller så håller jag på det en vecka till, haha! ;D

Jag är positiv idag med, trots att halsen gör ont och jag är förkyld.
Idag blir det lite jobb och en promenad ska jag se till! Är så trött på att inte kunna gå ut och gå fr att min kropp drar på sig någon sjukskit, så idag drar jag, haha! :D

En sak jag tycker är synd är att mina favoritbloggar uppdaterar riktigt dåligt, det är inte alls roligt :( Kikar in varje dag - har det hänt något? Noppppe..

Ne nu ska jag ta mig i kragen och äta frukost och sen ta mig en promenad! Eller tvärtom kanske? Let's see!:)

Ha en toppendag för det tänker jag ha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0