I'm like, Fuck you, and I fuck her too.

Jag vill ha tillbaka mina pengar, på en gång :(

Jag blir så himla glad när folk hör av sig till mig och frågar mig om tips till färgning, om jag kan klippa dom osv. Det stärker mitt självförtroende och det behövs alltid!:) Ni gör mina dagar så mycket lättare och jag blir mer självsäker i det jag gör när jag ser resultatet: Nöjda vänner!

Har precis duschat, känner mig faktiskt lite bättre idag. Hoppas bara jag överlever tandläkarbsöket, haha!:)
Någondag i veckan ska jag även hinna med att färga håret! Funderar även på att strunta i löshåret, eftersom att 700 är snodda så känns det riktigt jävligt faktiskt. Har ju ändå löshår och behöver bara köpa clips och få det inklippt av någon :)

Är det någon som är intresserad av att sätta i löshår?
Äkta hår så klart. Mikroringar, tejp eller keratinfästen.
Pris för keratin: 1200 -1500 kronor.
Mikroringar och tejp blir dyrare - har inte priset i huvudet nu. 
Man betalar endast för materialet.

Hör av er :) [email protected]

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Jag skulle vilja sätta i löshår cornie.. men vilken dag är det? Och kan man ta två färger? för jag har ju rött underhår :P

2010-11-04 @ 01:50:33
URL: http://maddiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0