I'msohappy

Jag mår fortfarande inte bra, men ska iväg till tandläkaren klockan fyra idag ändå. Usch och fy vad jag hatar tandläkaren. Inte nog med att det är obehagligt att lägga sig i stolen osv, det är alltid väntetid vilket gör att man får sitta i tandläkardoften i onödan. Blä!

Tog också ut understa hålet förut, det gjorde så jäkla ont att tårarna kom automatiskt. När jag väl tagit ut det så gjorde jag rent och det såg så tomt ut, jag fick knäpp i huvudet och tänkte sätta tillbaka det, men det gjorde fan ännu ondare så jag sket i det. Kan bara säga att smärtan jag haft i tre dagar nu har gjort 100 gånger så ont som att ta hålet!

Undra hur länge jag kommer få gå med ett hål där? Haha. Ni ser även hur svullet örat är på bilden, ajaj!


Trots sjukdom, svullet och värkande öra och tandläkarskräck är jag ändå riktigt glad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0