Jag kan bara skratta åt mig själv!

Nog att jag fick sovmorgon, men att gå upp en timme för tidigt va ju cleaver!
Så 09.07 stog jag och vänta på en buss som skulle gå 10.07. Ringde mamma och va upprörd över att bussen inte kom och så vidare.  När vi bestämt att hon skulle ringa kom hon på att klockan bara va tjugo över nio, kul kände jag!!  Så det var bara att traska hemåt igen. Skrattretande att ha gått upp en timme tidigare, trodde klockan va en timme senare än va den va och gick till bussen!

Min morgon började inte så värst bra i alla fall, hahah! ;D

Nu är det dags att ta på sig igen och gå till bussen, ÄN en gång! ;D

Ha en toppendag och hoppas inte er morgon har börjat lika virrigt som min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0