Kors

Tittade precis på gårdagens avsnitt av ensam mamma söker. Det ser så härligt ut att vara kär..

Det påminner lite om min sommar..

Efter ett halvårs långt förhållande funkade det inte längre. Det var många anledningar, distansen och en tjej här i Motala bland annat. Förhållandet fick ett tvärt och jäkligt konstigt avslut men mycket ilska och tårar. För hans del var det nog bra, för nu verkar han ha funnit kärleken i sitt liv..? Men för mig rulla det inte vidare lika bra och jag fällde många tårar och stod kvar med en jävla massa frågetecken. Jag åkte iväg till Borstahusen, kom till en helt ny miljö - en miljö som fick mig att känna mig älskad och avslappnad! Där kunde jag koppla bort alla tankar och ha roligt, första gången på 25 dagar jag mådde bra. Jag var sårbar och ledsen vilket ledde till att jag sökte trygghet. Och det fick jag, hos många. Men speciellt hos en person. Nu idag längtar jag tillbaka till den tryggheten så mycket, men ändå ingenting. För nu i efterhand känner jag att det nog bara var något för att komma över det andra för tillfället, men just då var jag hur kär som helst. Avslutet med den här killen var inte heller det roligaste, smärtsamt och tårfyllt.

Idag blev jag påmind om mycket som hände i somras. Jönköping, östgötaporten, Halmstad, Ullared, lastbilar osv och fick en stickande känsla i kroppen - saknaden.

Men nu, idag, står jag på egna ben. Starkare än någonsin och försöker reda ut mitt eget liv!
Nu är det min tur att växa, må bra och bli nöjd med mig själv.
Jag kan återigen bara tacka alla som har ställt upp och funnits för mig under det senaste året, det har inte varit det lättaste.. Tack, jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0