The time past by

Jag önskat alla dagar kunde vara som denna!

- Varit ute på promenad
- jobbat lite
- städat ordentligt
- duschat
- hunnit med mig själv (rakat benen, skrubbat kroppen, gjort mig fresh och smörjt in mig)

I love it. Men imorgon är det back to reality. Jag ser INTE fram emot det. Och att gå till fem första dagen, hune. Som tur är så funkar ind-valet helt okej, svenskan är det bara redovisningar så då kan man läsa, samhällen ska vi göra färdigt en uppgift som inte verkar speciellt svår och sen är det idrott. Hoppas även det blir bilfärd hem imorgon!:)

Dags att packa lite då, måste ju ha med mig mer än vanligt ett tag framöver, hehe! ;)

Tummen ner för skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0