Vänner

Det här är ett skriva av mig inlägg.

Det är många som säger "jag finns för dig" osv. Alla dessa lögner säger då jag. Hur många av alla som säger så till en finns där när man faktiskt behöver stöd? Jag tror inte jag är ensam om att känna och tycka såhär. Är det för att man vill "visa" sig snäll? Man är bara falsk om man säger en sån sak och sen visar motsatsen.
Jag har råkat ut för det här ett antal gånger. Och sen när jag mått dåligt eller behövt stöd för något så är det ingen som står upp för det dom sagt? Att någon frågar vad som är fel eller hur man mår kan väcka så mycket positiva känslor när man mår dåligt.

Till alla er som tagit åt er av detta inlägg:
Tänk på att vara rädda för det ni har.
En dag kan ni vakna upp och inse att det är borta.
Uppskatta varandra och ge komplimanger istället för att klanka ner på varandra.
Om det är en person ni inte går ihop med - önska den då ett bra liv och släpp det sen.
För, en dag har personer du bryr dig om gått en annan väg än livet.

Jag tackar Mia Törnblom!
Genom att läsa två böcker har min inställning till saker lättat och jag mår bättre än någonsin!:)
Läs du också: Mia Törnblom - Självkänsla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0