youarenevergoingtobegoodenoughforme

Blir ingen träning, mår helt kasst i kroppen efter dagens all städning :(

Sitter och tittar våra bästa år med mamma nu :)

Tänker även på att vissa aldrig växer till sig och inser att man inte kan bli arg för minsta lilla och gå och tro illa om folk hela tiden, då kommer man inte långt här i livet har jag fått lära mig. Är riktigt besviken faktiskt, menmen :)
Snart tar jag inte mer skit och då blir det inte roligt.

Nu ska jag titta färdigt och sen bege mig in i sängen, mår verkligen skumt :/


Kommentarer
Postat av: i

sv: jag struntar fullständigt i om du har varit med om samma sak. du har inget med oss att göra nu.. och jag vill inte att du ska skriva till mig för du har lovat min Kille det men du håller det inte varför jag svarar det är för du alltid kräver svar.. Men här är det sista jag skriver för alltid.. Ge fan i mig och honom och låt oss ha vårat egna förhållande vi klarar oss utan dig helt underbart.. Inget illa menat men jag skapar inte bråk jag vill bara få vara i fred med den jag älskar och den jag vill dela mitt liv med som ger mig samma kärlek tillbaka.. så snälla lilltjej det du skrev i din blogg nu kan du lika bra ta bort för det är som att kränka någon det gjorde inte jag i alla fall..



/I

2010-11-23 @ 21:13:00
URL: http://iiiddaaaa.blogg.se/
Postat av: i

sv: gör det då för jag har ju redan gjort det för länge sen.. ärligt detta e så jävla fånigt och dess utom genom bloggar är inte bättre att vi pratar på msn eller Fb vad som helst..

2010-11-23 @ 21:44:24
URL: http://iiiddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0