Äntligen!

Jag säger verkligen bara äntligen!!
Jag känner mig pigg i kroppen, inget ont i halsen. Bara förkylning och hosta kvar, men vem fasen är inte förkyld nu liksom?:)

Har en dag idag där jag ska vila upp mig så jag inte får tillbaka något skit, som förra torsdagen.. Bättre med en dag till hemma än att få tillbaka nånting och vara hemma en vecka till, så resonerar i alla fall jag.

Håller på att städa iordning lite i mitt rum. Efter två veckors sjukdom såg det helt förjävligt ut vill jag lova, så inte ens bild läggs upp, haha! Efter det ska jag ta mig en varm dusch, köra ansiktsskrubb, mask, helkroppsskrubb och hårinpackning. Muuums!

I en vecka framåt kommer jag lägga ut olika hemmatillverkade kurer för att få ordning på hyn, bra va?:D

ff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0