Blogg?

Detta inlägg berör speciellt två personer, vill ni inte läsa om något negativt så hoppa över detta inlägg.

Vilken mental nivå ligger man på när man genom sin blogg skriver skit om ens nuvarande pojkväns ex?
Jo, men i mitt fall verkar det fullt normalt?

Såhär ligger det till, och jag tänker inte skriva varken namn eller första bokstäver för jag tänker inte sjunka lika lågt som ni har gjort i mina och många andras ögon.

Jag tycker man kan ta det öga mot öga istället. Ni båda har haft chansen när ni träffat på mig, men istället ska man hålla på och skriva skit om andra på sin blogg. Vill ni bli Kissiekopior?

Jag har gjort klart för er båda hur allting ligger till, varför pratar ni inte med era pojkvänner om hur det är?

Nu hoppas jag ni inser, jag är trött på omoget beteende
speciellt med tanke på att ni båda är äldre än mig!
Det räcker nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0