Espresso house

Vår indvalslärare är sjuk så vi har haft vikarie flera lektioner i rad nu. Idag kolla vi på en film om Atkis(?) diet. Sen åt dom vofflor men jag avstog! Efter gick jag och Frida in till stan och fikade på espresso house, mums! :)

Anonyma kommentarer? Jag vet vem du är som skriver, du behöver inte skriva anonymt. Eftersom jag inte kan skriva till dig på något sätt så får jag väl göra det här:
Förstå nångång att jag inte vill något med honom. Jag har sagt det till dig flera gånger men du vägrar tro på både mig och honom? Skärpning! Det är såhär det är, och du borde ge mig samma respekt som jag gav dig.
Varsågod, nu har du fått ditt svar :)

Back to reality, C iiao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0