Fråga


Jag gillar din blogg asamycket. Har du några piercingar?


Svar:
Jag har i tragus, rätt igenom örat (vet inte vad det heter) sen ett hål i överörat och tre i örsnibbarna :) Som du förmodligen sett på bilder så finns inga i ansiktet, även om jag skulle vilja :)

Och påtal om piercingar så bytte jag till en stav för inte alls längesen. Lite halvdåliga bilder, hittade ingen bra inställning på kameran. Hehe - jag har inte lärt mig min kamera på fyra och en halv månad, oops.



Som ni ser har jag klippt av nagelförlängningen. Det började släppa riktigt mycket.
För att få en halv-bra-sittande förlängning till en förstärkning:
#Klipp/fila av längden till din egen längd.
#Fila mycket på kanterna (där materialet börjat släppa) så ingen kant finns kvar. Undvik att fila på din egen nagel då den förstörs!
# Tvätta händerna för att få bort det "damm" som uppstår.
# Limma runt varje nagel och håll handen upp och ner så limmet kan rinna ner under nageln.
# Fila ifall det blev någon kant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0