Full dag!


Vaknade redan vid halv ett, usch så sent! Halva dagen borta? Men jag kände att kroppen var i behov av det! Imorgon ställer jag klockan för att komma in lite i rutinerna igen :)

Har haft en jättebra dag hos Robin och Eleonor idag. Vi va och tränade deras hund, eller Eleonor gjorde och jag kollade på haha, skjutsat hem folk och pratat en hel del. Känns skönt med någon som förstår och kan vägleda än :)

Fick en kommentar förut, står att den är från "you know who." Vem detta är vet i fasen?

Nu får vi se vad det bjuds på, ska nog se ett avsnitt av kungarna iaf, varför tittar man ens?!

Varför denna bild undrar kanske ni? Svar: Jag känner för att bjuda på mig själv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0