Hehe

Kul att jag uppdaterade bloggen men uppdateringen är spårlöst borta? Kollade till och med på bloggen så det hade uppdaterats och där va det! Men naj, nu är det borta.

Det va iaf en lite update om hur jag låg till med pluggandet och att det skulle bli en sen kväll. Min krop skrev soooov för flera timmar sen, lyssna jag? Nej för jag va tvungen att plugga. Ögonen står i kors nu och jag har bara en text kvar att renskriva, och göra framsida nu och sen skicka. GÖTT!

Och så snöar det här i Motala, riiiktigt stora flingor och det kommer ner i mängder. Marken är vit för länge sen och jag hoppas bara inte det är halt imorgon när jag ska gå till bussen, får då är det jag som sitter på ändan sen! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0