It'snotthateasy

När en hund åker kommer en ny, haha välkommen till mitt hem at the moment! ;D

Efter en härlig promenad med Hazta, lite packande och ombyta är jag klar för att åka! Hemma hos faster blir det mys med tacos innan hon beger sig och då börjar mitt jobb som barnvakt. Jobb och jobb kan man nog inte kalla det när dom är så stora, mer lekande tror jag, dom klarar sig ju själva!:) Sover över där också, så det kanske inte blir någon mer uppdatering idag, tar i alla fall inte med mig datorn.

Hoppas er fredag blir kanon, känner faktiskt att jag nästan är med Alexandra, Freida, Affe och dom nere i Hultsfred. Gulliga ni är som ringer och saknar mig och vill prata! :)<3 Jag är så tacksam för att jag har mina vänner!

Byebye so long!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0