Lång dag

Förmiddagen på salongen har kännts riktigt lång förutom under tiden jag klippte pappa, på lunchen gick jag till Med eller utan och åt med Syster och hennes sambo. Sen gick jag och plockade, diskade och tvätta tills vi skulle prova på att föna vågor. Det var en till tjej på salongen idag, en etta, så vi stod och flätade, fönade vågor och gjorde uppsättningar tills halv fem. Då kom en kund till mig in, en jättegullig kille i nio-tio års åldern. Tyckte han såg bra ut i håret redan ner han kom så jag tänker "vad vill han göra?". Vi kom fram till att det skulle vara kort på sidorna och längre upptill!



tänk er den frisyren fast mycket kortare upptill:)

Promenaden hem gick kanon, så himla härligt att rensa huvudet efter en lång dag :)
Och nästa vecka börjar förmodligen ett nytt liv hos mig, i alla fall kommer ett till moment komma in i min vardag för ett tag framöver. Får se när jag vågar avslöja det, haha!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0