Latvecka.

Tänkte hinna med ett inlägg innan jag ramlar in i duschen och börjar fixa iordning mig :)

Har haft en helt sjuk dröm inatt. Pratade en del om spöken hemma hos R&E igår, så inatt drömde jag att E kände ett spöke osv, dom pratade och den här spökkvinnan hade tydligen dödat sina barn tidigare. Vaknar helt svettig och tänker att jag aldrig mer kommer åka dit, är fortfarande inne i drömmen ända tills jag somnar om efter många om och men. Har morgonrocken hängandes vid min dörr och i mörkret och halvvaken såg det ut som en man som stod där. Mardrömsperiod nu igen..? Hope not.

Kalaset blev lite senare än planerat från början, och efter kalaset ska jag jobba och starta träningen med Zumba!:) Har varit en latvecka den här veckan så nästa vecka kör jag på igen! :)


Grattis snuttan på födelsedagen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0