Ojojoj vilken helg!

Måste tacka alla involverade för en sjukt rolig helg!

I fredags blev det klassfest med flygarna, lyckat som fasen! På kvällen lättade även mitt hjärta en aning när jag insåg att problemet varken ligger hos mig eller A utan hos annat folk som bara vill förstöra och verkar vilja att det ska ligga någonting i luften? Nu väntar jag bara på lite text och sen vet jag exakt hur det ligger till, och jag är så sjukt besviken. Bortsett från besvikelsen va det ett bra telefonsamtal och jag hoppas det blir fler, det kan behövas.

Igår strulade det först med skjuts till Johanna från Alle, som tur är kom lilla Hanna med hennes familj och hämtade upp oss för att åka vidare till födelsedagsbarnet. Hos Johanna började vi köra något ganska värdelöst spel som hette förfest och sen blev det ett par till "lekar/spel" sen åt vi kanongod mat, sjöng och dansade vi fram tills halv två då alla gick och la sig. 

 Sitter i mjukiskläder efter en varm och lång dusch och ska bara ta det lugnt idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0