Spökhuset

Har gått och varit förbannad ända sen lektionen började vid tio över åtta imorse, very funny! Men mamma blev i alla fall bra i håret, en riktig pangbrud! Dock va det fel på färgblandningen?:s Det blev som vi ville, kanske skulle gjort liiite mer slingor. Men då säger läraren att jag skulle gjort mer intensiva färger? Så mamma skulle gått och varit knalllila på slingorna? NAAAAJ, där hade du fel! Jag är iaf nöjd, och ett VG blev det ju iaf. Hade blivit MVG om hon förstod vad jag menade från första början att det blev som vi ville! Tråkigt sådant. Blev väldigt upprörd nu när jag skrev det där kände jag, haha! :P

Och det här med spöken. Jag är ju livrädd och tror på det så mycket att jag skrämmer mig själv, varav den konstiga drömmen här om natten! Mamma berättade ytterligare en mystisk sak som hänt i vårt hus, igårkväll lät det som det öppnades en skåpslucka i köket, mamma och Anders stod och pratade, men ingen skåpslucka öppnas? Mamma gick och kände på alla ifall den stod och fjädrade typ men nej, inget tecken alls på att någon inte skulle vara stängd. Uhf läskigt! Nog om det - ska kolla på något nu tänkte jag och försöka somna tidigt! Nog om det.

När jag tittar på den här bilden ser jag att mitt hår faktiskt har växt en hel del, lovely!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0