The smile on your face

Sitter och är sjukt irriterad! Va jättemotiverad till att dansa Zumba idag, sen städa. Det va hur min kväll va planerad.  Men när jag kommer hem är det första jag får höra att jag ska städa, tänkte att jag gör det efter jag dansat och ätit. När jag kommer in och ska börja vet jag för det första inte vart skivan är och min dator är borta. Anyway, jag fick tillbaka datorn men min motivation för att dansa sjönk direkt. Så jag får väl ta mig en promenad istället? Tror inte det är alls kul att stå i vardagsrummet och dansa när man är sur. Det ska vara kul! Att allt alltid ska förstöras...

Nu sitter jag här iaf, med ett halvstädat rum. Har plockat upp kläderna från golvet så jag sa väl fixa iordning allt jag slängt upp i sängen snart, har även plugg. Positiva Cornelia!

Allt ska bli så jävla bra nu, imorgon kommer min älskade Pepri och då blir det många mysiga och härliga promenader!:)

Såhär såg det ut inne på frisör idag!


Alexandra är koncentrerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0